Beziehungen Zwischen Konsumenten Und Marken Bettina Lorenz Eine Empirische Untersuchung Von Markenbeziehungen

Markenbeziehungen bilden den Kern vieler Geschäftsbeziehungen zwischen Anbietern und Nachfragern auf Konsumgütermärkten. Bettina Lorenz identifiziert auf Basis einer umfangreichen empirischen Erhebung vier verschieden Typen von Beziehungen zwischen Konsumenten und Marken. Zudem deckt sie konkrete Ansatzpunkte für eine mögliche Beeinflussung dieser Konsumenten-Marken-Beziehungen durch Unternehmen auf.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 82,95
Voorraad:
Levertijd:

Afwijkende levertijd: 5 tot 7 Dagen.

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
pro-mbooks1 : broekhuis