Principles & practice of marketing BLYTHE, Jim

Examines what marketing will and will not do, and strikes a balance between academic thinking and practical experience. Includes sections on: Key theoretical underpinnings of market thought, the concepts and contexts within which academic marketers consider marketing issues; Markets and people; Strategic issues in marketing; Tactical aspects of marketing (promotion, personal selling, pricing, new product development).
Voorraad:
Tweedehands
Verkrijgbaar in
Broekhuis Enschede
Prijs:
€ 36,50
Voorraad:
Levertijd:

Levertijd 2 tot 4 dagen

Reserveren en ophalen

Voorraad:
Tweedehands
Verkrijgbaar in
Broekhuis Enschede
Prijs:
€ 39,50
Voorraad:
Levertijd:

Levertijd 2 tot 4 dagen

Reserveren en ophalen

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis