Essentials of Corporate Communication Cees van Riel ; Cees B.M. Van Riel ; Charles J. Fombrun Implementing Practices for Effective Reputation Management

Helping readers to understand, and apply, theoretical notions on identity, identification, reputation and corporate branding, this work illustrates how communicating with a company's key audience depends upon the company's internal and external communication. It also draws illustrations from global companies such as Virgin, IKEA, INVE and Lego.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 60,95
Voorraad:
Levertijd:

Afwijkende levertijd: 5 tot 7 Dagen.

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis