Quantitative Models in Marketing Research FRANSES, Philip Hans (Erasmus Universiteit Rotterdam) ; Paap, Richard (Erasmus Universiteit Rotterdam)

This 2001 book presents important and practically relevant quantitative models used for marketing research. Each model is presented in detail with a self-contained discussion, which includes: a demonstration of the mechanics of the model, empirical analysis, real world examples, and interpretation of results and findings.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 84,95
Voorraad:
Levertijd:

Bezorgtijd: 14 tot 16 Dagen.

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend!

Levertijd

U kunt uw bestelling online plaatsen en betalen, bij het afrekenen kunt u ervoor kiezen om het boek in de gewenste winkel op te halen op dat moment vervallen ook de verzendkosten Indien u kiest voor afhalen in een filiaal, zal uw bestelling meestal op korte termijn, soms zelfs direct, voor u klaarliggen. Wij nemen in alle gevallen contact met u op wanneer het artikel afgehaald kan worden. De bezorgtijd van Nederlandse titels en tweedehands bedraagt gemiddeld 1-2 werkdagen. De bezorgtijd van anderstalige boeken bedraagt gemiddeld 2-5 werkdagen. De bezorgtijd van boeken die geïmporteerd worden is verschillend, gemiddeld 5-10 werkdagen. U krijgt bericht wanneer het levermoment bekend is.

.
pro-mbooks1 : broekhuis