Chaotics KOTLER, Philip & CASLIONE, John A. mangament en marketing in turbulente tijden

Volgens Kotler en Caslione zijn er nieuwe tijden aangebroken, waarin intense turbulentie in de wereldeconomie zich steeds vaker zal voordoen. Het bedrijfsleven moet zich voorbereiden en inspelen op deze turbulentie en chaos. Sterker nog, het moet een nieuwe mindset creëren om te kunnen overleven en winstgevend te blijven terwijl de omgeving voortdurend en soms heftig verandert. Chaotics biedt revolutionair nieuwe marketing- en managementinstrumenten om bedrijven te helpen in nieuwe tijden overeind te blijven. Deze instrumenten stellen bedrijven onder meer in staat de omgevingsfactoren te analyseren, scenario's voor te bereiden, toekomstige kansen en bedreigingen te voorspellen, grote risico's te vermijden maar toch nieuwe producten te ontwikkelen, flexibiliteit in de balans in te bouwen en een verantwoorde prijsstelling te ontwikkelen. Mooi exemplaar, klein deukje in rug.
Let op! Van dit boek is maar 1 tweedehands exemplaar beschikbaar!
Voorraad:
Tweedehands
Verkrijgbaar in
Broekhuis Enschede
Prijs:
€ 15,00
Voorraad:
Levertijd:

Levertijd 2 tot 4 dagen

Reserveren en ophalen

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
pro-mbooks1 : broekhuis