Digital Experience Design - Ideas, Industries, Interaction LEUNG, L

Although the dot-com bubble burst long ago, the interactive media industry is still flush with fresh talent, new ideas, and financial success. Digital Experience Design chronicles the diverse histories and perspectives of people working in the dot-com world alongside an account of the current issues facing the industry. From the perspective of older disciplines such as education, fine art, and cinema, this volume investigates how dot-com practitioners balance the science of usability with abstract factors such as the emotional response design can provoke. With in-depth discussion of screen-based design and e-learning, this volume is essential for industry professionals and students alike.  
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 57,95
Voorraad:
Levertijd:

Tijdelijk niet leverbaar

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis