Merkwaardige bazen Lodewijk van der PEET

Een merk is sterk emotioneel geladen, maar hoe zit het met het bedrijf erachter? Bemoeit de chief executive officer, oftewel de grote baas, zich met het merk? Wat straalt de baas zélf uit? Is hij een flamboyante spreker of stuurt hij alleen maar memos rond? Is hij een mensenmens of een techneut? Is hij een inspiratiebron of een verkeersleider? Kortom, uit welk hout zijn de Nederlandse leiders gesneden? Lodewijk van der Peet zocht 25 leiders van grote bedrijven op en maakte opmerkelijke, soms scherpe, meestal geestige en in ieder geval unieke portretten van hen. Een aantal namen: Ad Scheepbouwer (KPN), Niek Hoek (Delta Lloyd), Yvonne van Oort (Staatsloterij), Bert Meerstadt (NS), Gerrit Zalm (ABN Amro). Een aantal interviews verscheen in een kortere versie in Het Financieele Dagblad en in het reclamevakblad Adformatie. Lodewijk van der Peet werkt al ruim dertig jaar als communicatieadviseur. Hij begon in 1975 als manusje-van-alles bij een klein reclamebureau en was in 1983 opgeklommen tot Europees creatief directeur voor een internationaal reclamenetwerk. Daarna heeft hij meerdere bedrijven geleid. Inmiddels is hij naast adviseur ook coach voor CEOs en communicatiemanagers. Hij maakt met dit boek zijn debuut als auteur. '
Let op, dit is een ebook!
Voorraad:
Ebook
Verkrijgbaar in
Online
Prijs:
€ 16,99
Voorraad:
Levertijd:

Direct te downloaden

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis