Ripple Effect Martin Oetting How Empowered Involvement Drives Word of Mouth

Everyone in marketing is talking about word of mouth (WOM). At a time when traditional advertising is struggling, conversations between consumers - the most trusted source of product information - have taken on an entirely new dimension on the Internet. While considerable research on the effects and spread of WOM has been carried out over the past sixty years, surprisingly few scholars have tried to find out how to stimulate it. Martin Oetting seeks to close that gap. Based on involvement and empowerment research, this is the first scientific study connecting word of mouth with a participatory marketing approach, thus providing an answer to what may be marketing's most pressing question: how to strategically harness the power of blogs, Facebook, and the Social Web.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 90,95
Voorraad:
Levertijd:

Afwijkende levertijd: 5 tot 7 Dagen.

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
pro-mbooks1 : broekhuis