Redefining Global Strategy Crossing Borders in A World Where Differences Still Matter
Why do so many global strategies fail - despite companies' powerful brands and other border-crossing advantages? Seduced by market size, the illusion of a borderless, "flat" world, and the allure of similarities, firms launch one-size-fits-all strategies. The author explains that the cross-border differences are larger than we often assume.
van 5
Boektype
Verkrijgbaar in
Prijs
Voorraad
Levertijd
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 34,95
Voorraad:
Levertijd:
Afwijkende levertijd: 5 tot 7 Dagen.
Winkelvoorraad
Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Reserveren
Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'