Strategic Renaissance and Business Transformation THOMAS, Howard

Strategic Renaissance and Business Transformation Edited by Howard Thomas, Don O¿Neal, and James Kelly The contributions in this volume provide an eclectic and therefore intriguing selection of ideas in Strategic Management. The integration of strategic perspectives exemplifies many of the most important issues facing strategic management today and in the immediate future.
  • Restructuring and reorganization
  • Global competition
  • Strategic change
  • Organizational learning
  • Privatization and national renaissance
  • Complexity and context
Strategic Renaissance and Business Transformation is concerned with building and maintaining bridges between theory and practice. On the research side it generates and tests theories related to business and management; and on the practitioner side it demonstrates how to learn, understand, and apply tested theories in practice.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 134,95
Voorraad:
Levertijd:

Afwijkende levertijd: 7 tot 9 Dagen.

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis