Internet televisie revolutie VIJLBRIEF, J. de tv-kijker bepaalt, de adverteerder betaalt!

De komst van internet, social media, YouTube etc. heeft de wereld veranderd. De grootste verandering staat echter op het punt van beginnen: internetTV. Ofwel de vernieuwing van ¿het oude televisie kijken¿ naar ¿de nieuwe interactieve televisiebelevenis waarbij de kijker het volledig voor het zeggen krijgt¿. Bestaande grote, bekende bedrijven en organisaties zullen met eigen internetTVkanalen komen en zo direct concurreren met de bekende omroepen die naar internet verhuizen. Immers, het huidige televisiesysteem is volledig uit de tijd. Er komt dus ook een einde aan die volgens sommigen irritante, langdurige televisiecommercialblokken. Bij internetTV betaalt de adverteerder de kijker en ontstaat een grote vraag naar sterk gevarieerde videocontent, waarbij de kijker zijn eigen pakket samenstelt. Je leest alles over heden, verleden en toekomst van het fenomeen ¿televisie¿ in dit boek. Over de auteur John Vijlbrief werkt al ruim 35 jaar als zelfstandig consultant/ producent van video- en multimediaprojecten alsmede internetTV-producties. Hij schreef eerder al diverse boeken over audiovisuele communicatie.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Broekhuis Hengelo
Prijs:
€ 24,95
Voorraad:
Levertijd:

Afwijkende levertijd: 1 tot 2 Dagen.

Reserveren en ophalen

Voorraad:
Tweedehands
Verkrijgbaar in
Broekhuis Enschede
Prijs:
€ 9,95
Voorraad:
Levertijd:

Levertijd 2 tot 4 dagen

Reserveren en ophalen

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis