Efficient Consumer Response Britta Lietke Eine Agency-Theoretische Analyse Der Probleme Und Loesungsansatze

Britta Lietke analysiert die Probleme des Efficient Consumer Response (ECR) in der Praxis, bestimmt die Gründe für diese Probleme mithilfe der Agency-Theorie und zeigt Lösungsansätze auf. Sie dokumentiert den aktuellen Stand der ECR-Umsetzung und überprüft das agency-theoretische Erklärungsmodell. Dabei werden insbesondere Umsetzungsstand und -beurteilung sowie Umsetzungsbarrieren und Unterlassungsgründe betrachtet.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 70,95
Voorraad:
Levertijd:

Afwijkende levertijd: 5 tot 7 Dagen.

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
pro-mbooks1 : broekhuis