Communicatie managen B. Hemming

Voor elke professionele organisatie is communicatie, als instrument waarmee de organisatiedoelen te bereiken zijn, vergelijkbaar met beleidsvelden als financiën, P&O en marketing. Als (toekomstig) communicatiemanager treed je op als manager en adviseur. Je levert een bijdrage aan de organisatiestrategie. Je ontwikkelt strategisch communicatiebeleid, je brengt en houdt partijen bij elkaar door ze met elkaar in gesprek te brengen tot ze op een lijn zitten. Je stimuleert dialogen en onderhandelt met relevante partijen over beleidskeuzes. Bij het monitoren van kritische geluiden ten aanzien van de eigen organisatie - issuemanagement - maak je de juiste keuzen waardoor de organisatie haar publieke legitimiteit behoudt. Tegelijkertijd voel je je verantwoordelijk voor een kwalitatief goede implementatie van het communicatiebeleid in de operationele fase.

Communicatie managen geeft naast theorie over communicatiemanagement voorbeelden uit de praktijk die de communicatieproblematiek zichtbaar maken.

Aan de hand van casussen wordt de praktische kant van het communicatiemanagement belicht. Bovendien geeft de auteur praktische tips op grond waarvan de communicatiemanager effectief en efficiënt kan (leren) optreden.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 34,50
Voorraad:
Levertijd:

Levertijd 1-2 dagen

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis