Foundations of marketing communications PELSMACKER, Patrick de & GEUENS, Maggie & BERGH, Joeri van den A European Perspective

Foundations of Marketing Communications offers a concise overview of the cornerstones, techniques and applications of marketing communications in a European context. Based on the authoritative and successful Marketing Communications: A European Perspective 2nd edition, this book is geared towards both undergraduate and postgraduate students who want to extend their knowledge of marketing communications
Let op! Van dit boek is maar 1 tweedehands exemplaar beschikbaar!
Voorraad:
Tweedehands
Verkrijgbaar in
Broekhuis Enschede
Prijs:
€ 39,50
Voorraad:
Levertijd:

Levertijd 2 tot 4 dagen

Reserveren en ophalen

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
MINDBUSZEUS2 : broekhuis