Markenwirkungen in Der Automobilzulieferindustrie Salima S Douven Ein Interkultureller Vergleich Unter Berucksichtigung Alternativer Marketingorientierungen

Salima Sheila Douven untersucht die Wirkungen der Unternehmensmarke im Vergleich zu bisherigen Orientierungen, wie dem Beziehungsmanagement und der Produktqualität am Beispiel der Automobilzulieferbranche. Auf Basis einer breit angelegten empirischen Studie zeigt sie, dass eine starke B-to-B Marke maßgeblich zu dauerhaften und intensiven Kundenbeziehungen beiträgt.
Voorraad:
Nieuw
Verkrijgbaar in
Webshop
Prijs:
€ 75,00
Voorraad:
Levertijd:

Afwijkende levertijd: 23 tot 25 Dagen.

Winkelvoorraad

Het kan zijn dat er op dit moment een verkoop plaatsvindt, waardoor de actuele voorraad afwijkt. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Reserveren

Nieuwe boeken en ramsj kunt u reserveren wanneer deze op voorraad zijn. U kunt uw reservering in de winkel ophalen. De betaalwijze kunt u aangeven bij stap 3 'Betaalwijze'

.
pro-mbooks1 : broekhuis